ماژول درایور پیزوالکتریک

ماژول های درایور پیزوالکتریک در واقع یک امپلیفایر کم نویز و با پاسخ الکتریکی و پهنای باند بالا هستند که متناسب با سیگنال ورودی که به آنها اعمال می شود.

سیگنال مورد نیاز عملگرهای پیزوالکتریک را می سازند. 

ورودی این ماژول ها توسط کاربر اعمال شده و می تواند با یک فانکشن ژنراتور یا یک برد دیجیتال باشد.

این ماژول های درایور که به امپلیفایر های پیزو هم معروف هستند.

ابعاد کوچکتری نسبت به دستگاه های درایور  پیزو الکتریک دارند و امکان نصب داخل یک سیستم یا مادر برد را دارا هستند اما بر خلاف درایور های پیزو هیچ کنترلی روی اعمال ورودی ندارند.

قیمت مناسب از ویژگی های اصلی ماژول های درایور پیزوالکتریک می باشند. 

شرکت توسعه راهکارهای فنی دانا ترفند آمادگی فروش و تامین انواع درایور و امپلیافیر پیزو الکتریک در کوتاه ترین زمان برای مشتریان را دارا می باشد.

ماژول با سرعت بالا MX200

ماژول امپلیفایر MX200 یک منبع تغذیه کامل و تقویت کننده خطی مناسب با سرعت بالا برای راه اندازی عملگرهای پیزوالکتریک می باشد. 

ماژول امپلیفایر پیزو MX200 توانایی درایور عملگرهای چندلایه پیزو (پیزو استک) ، عملگرهای استاندارد پیزو، پیزوهای خمشی (bender)  دو سیمه و پیزوهای خمشی سه سیمه که به ولتاژ بایاس نیاز دارند را دارد.

ماژول درایور پیزوالکتریک MX200  قابلیت جریان دهی 1 آمپر در فرکانس 100کیلوهرتز را دارا می باشد. 

شرکت ترفند آمادگی فروش و تامین عملگرها و درایورهای پیزوالکتریک برای مشتریان گرامی را دارامی باشد.

ماژول درایور پیزوالکتریک PDu150

ماژول درایور PDu150 پیزو درایو یک منبع تغذیه کامل و امپلیفایر با نویز کم برای پیزو استک های 100، 120 و 150 ولت است. 

جریان خروجی تا 100 میلی آمپر به ازای هرکانال در فرکانس 80 کیلوهرتز می باشد.

با اتصال موازی هر 3 کانال خروجی می توانیم به جریان 300 میلی آمپری دست پیداکنیم.


ماژول درایور PDu150 در طیف وسیعی از کاربردها همچون سیستم های تست و ساخت نیمه هادی ها، میکروسکوپ اسکن روبشی، اپتیک، کنترل لرزش و جابجایی نانومتری است.

ماژول های درایور در واقع یک امپلیفایر کم نویز و با پاسخ الکتریکی و پهنای باند بالا هستند که متناسب با سیگنال ورودی که به آنها اعمال می شود سیگنال مورد نیاز عملگر های پیزوالکتریک را می سازند.

ماژول درایور پیزوالکتریک PDu150CL

ماژول درایور پیزوالکتریک PDu150CL مجموعه ای از یک تقویت کننده ولتاژ بالا، کنترلر فیدبک و امپلیفایر با نویز پایین (26uV RMS) در ابعاد یک کارت اعتباری است. ماژول درایور پیزوالکتریک PDu150CL همه نیازهای مرتبط با جابجایی های با دقت نانومتری حلقه بسته و حلقه باز عملگرهای پیزو همراه با سنسور داخلی فشار مقاومتی است.

ماژول درایور پیزوالکتریک 300PDu150CL میلی آمپر جریان در فرکانس  80 کیلوهرتز با نویز پایین را به خروجی می دهد. ماژول درایور PDu150CL در طیف وسیعی از کاربردها همچون سیستم های تست و ساخت نیمه هادی ها، میکروسکوپ اسکن روبشی، اپتیک، کنترل لرزش و جابجایی نانومتری.

ماژول درایور پیزوالکتریک PDu100B

ماژول درایور پیزوالکتریک PDu100B یک درایور کامل با ابعاد مینیاتوری برای راه اندازی عملگرهای پیزوالکتریک است. 

ماژول درایور پیزوالکتریک PDu100B قابلیت های تغییر گین، ولتاژ افست ، رنج ولتاژ خروجی قابل سویچ و انتخاب تک قطبی یا دو قطبی بودن ورودی و خروجی هارا دارا می باشد.

ماژول درایور پیزوالکتریک PDu100B توانایی راه اندازی عملگرهای پیزو دوسیمه  و عملگرهای خمشی (benders)  تا 100+- ولت و عملگرهای 3 سیمه تا 100+ ولت را دارامی باشد.

ماژول های درایور پیزوالکتریک در واقع یک املیفایر کم نویز و با پاسخ الکتریکی و پهنای باند بالا هستند که متناسب با سیگنال ورودی که به آنها اعمال می شود سیگنال مورد نیاز عملگر های پیزوالکتریک را می سازند.

کاربردهای این درایور پیزو شامل راه اندازی :شیرهای پیزو (piezo valve) ، موتورها ، میکرو پمپ ها، میکروالکترونیک (mems) و سیستم های موقعیت دهی با توان پایین می شود.

ماژول درایور پیزوالکتریک PDu100

ماژول درایور پیزوالکتریک PDu100 از کوچکترین و سبکترین درایورهای صنعتی پیزودر جهان می باشد.

 ماژول امپلیفایر پیزوالکتریک PDu100 توانایی راه اندازی عملگرهای پیزوخمشی دو سیمه تا +-100 ولت و عملگرهای خمشی 3 سیمه و پیزواستک تا 100+ را دارا می باشد. این درایور به دلیل توان کم مصرفی جهت کاربردهایی که از باتری برای تغذیه استفاده می شود یا سیستم های جابجایی باتوان بسیار کم مانند: پیزوموتور ها یا میکرومانیپولاتورها استفاده می شود.

ماژول های درایور پیزوالکتریک در واقع یک امپلیفایر کم نویز و با پاسخ الکتریکی و پهنای باند بالا هستند که متناسب با سیگنال ورودی که به آنها اعمال می شود سیگنال مورد نیاز عملگر های پیزوالکتریک را می سازند.

آمپلیفایر پیزو الکتریک PDm200B

ماژول امپلیفایر پیزو PDm200B دقیقا مشابه درایور مدل PDm200 است با این تفاوت که 20% پهنای باند بهتری نسبت به PDm200B دارد. همچنین سیستم کولینگ داخلی به آن اضافه شده و مدار محافظ قوی تری دارد.ولتاژ خروجی این امپلیفایر پیزو قابلیت سوییچ بین مود های تک قطبی و دوقطبی با  رنج ولتاژ 100 ولت ، 150 ولت و 200 ولت  و 400+- ولت در حالت پل (بریج) را دارد. در حالت تک قطبی خروجی منفی ولتاژ در رنج 30- ولت برای استفاده در عملگرهای پیزوالکتریک چندلایه (پیزواستک) است.

ماژول های درایورپیزوالکتریک در واقع یک امپلیفایر کم نویز و با پاسخ الکتریکی و پهنای باند بالا هستند که متناسب با سیگنال ورودی که به آنها اعمال می شود سیگنال مورد نیاز عملگرهای پیزوالکتریک را می سازند.

ماژول درایور پیزوالکتریک PDm200 مناسب استفاده در کاربردهای موقیعت دهی نانو متری، الکترواپتیک، کنترل ارتعاش ،سیستم های التراسونیک و پیزوموتور می باشد.