یکی از مهمترین نکات در تولید محصولات صنعتی،فرآیندهای تست و کنترل کیفیت است. اکثر سیستمها  نیازمند تجهیزاتی جهت تست هستند که با استفاده از  استاندارد های صنایع مختلف تعریف و اجرا می شوند. مجموعه حاضر با تکیه بر تجارب ارزشمندو دانش طراحی و ساخت تستر قطعات هوایی و صنعتی، آماده ارائه خدمات و توانمندی های خود به صنایع مختلف می باشد.

تستر عملگرهای الکترومکانیکی

این تجهیز یک سیستم الکترومکانیکی یکپارچه است که بر اساس نیازهای تعیین شده در مستندات فنی عملگر الکترومکانیکی و بهره گیری ازراهکارهای خلاقانه، طراحی و ساخته شده است. ازجمله ویژگی های آن قابلیت اعمال انواع پروفیل بار با حداکثر گشتاور 2000 نیوتن متر است.این ویژگی ها با پیاده سازی مدار هیدرولیکی پیچیده،کنترل پنل دقیق و کاربر پسند و مجموعه مکانیکی با قابلیت اطمینان بالا فراهم شده است.

دستگاه تست میکروکات

دستگاه تست میکروکات قابلیت انداره گیری تعداد دفعات قطع و وصل ولتاژ در فواصل زمانی بسیار کوتاه (یک میکرو ثانبه) در محل اتصالات الکتریکی یک سیستم را دارا میباشد.

اغلب از این دستگاه برای براورده کردن استاندارد ها در  صنایع خودروسازی استفاده می شود.  

دستگاه تست نازل های چاپگر کروموجت

دستگاه های چاپ کروموجت امروزه جایگاه مهمی در صنایع نساجی بدست آورده اند همچنین به دلیل کیفیت بالای چاپ و سرعت کاری بالا سهم بالایی از صنعت موکت و نساجی کشور را بدست آورده اند.استفاده از نازل ها جت سالم نقش بسزایی در کیفیت چاپ در این محصول دارد.این محصول جهت سرویس دستگاه های چاپ مستقیم روی اجسام در صنایع کاربرد دارد. دستگاه های چاپ کروموجت امکان چاپ روی انواع منسوجات مانند فرش، موکت و پتو را دارا می باشند.

ویژگی تستر نازل های کروموجت:

  •  امکان تست پارامترهای عملکرد جت های پاشش رنگ
  •  عیب یابی جت ها
  •  تسهیل کالیبراسیون جت های پاشش رنگ